4. adım: sınav kağıdı aslına uygun olarak -yamuk ve alelacele yazılmış yazılar; çizimlerin bazı yerlerinde yamulmuş çizikler vs.. - düzenlenir ve okulun yolu tutulur. önemli bir diğer husus, cam kenarına denk gelen sırada yer kapmaktır. zira orjinal kağıt ile elinizdeki kağıt arasında minimum da olsa bir renk farkı olacaktır; camdan vuran ışık sınava giren asistanın olaya ayıkmamasınısağlar. 5 adım: yer sorunsalı da haledildikten sonra, sakin bir biçimde kağıt kolay ulaşılabilecek bir yere yerleştirilir. ve.. sınav başlar. ilk 45 dakikada orjinal kağıdınıza kapanır ve kendi kağıdınızdaki soru
sırasıyla cevapları yazıyormuşsunuz gibi yaparsınız. 15 dakika kala, hazır ve nazır teslim edilmeyi bekleyen kopyanızla orjinal kağıdın yerini değiştirir, yapılması gerekiyorsa dzenlemelerini yaparsınız. 6. adım: sınavın bitişine 5 dakika kala yerinizden kalkar, kağıdı asistana uzatır ve en şeker halinizle "iyi günler" dersiniz. elinizin titrememesi çok önemlidir. bu esnada yakın arkadaşlarınızdan birinin arkada küçük bir hengame çıkarması asistanın dikkatini kağıttan sınıfa çekecektir, bu da çok gerekmemekle birlikte bir garanti operasyonudur. başarılar. *bu yöntemle 100 alamazsınız ama notunuzun 8o'in altında gelmesi -kağıttaki; "şurayıda yamuk çizeyim de çakmasın ibne!" çizimlerinden dolayı.. - mümkün değildir, denenmiş ve görülmüştür.
44 1 494 nolu {santralimizi|çağrı merkezimizi} {aradığınız {an|vakit|zaman}|aradığınızda}, {sizlere|siz değerli müşterilerimize|siz müşterilerimize|size} {yalnızca|sadece} {ayaklarınızı uzatıp|arkanıza yaslanıp} {keyif yapmak|oturma
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder