biz saga sola bakinirken ekip toplaniyor, sokaga konuslaniyor. belli ki bizi gulmekten karnimizi catlatacak sahneler var yine, basliyorlar sirayla cekmeye. bu bolumde cekim sirasini beklemekte olan gotik yengemiz nalan kurucim ile konusma firsati buluyorum, karakterin derinlemesine incelenmesini sozluk ahalisi olarak merakla bekledigimizi yoneltiyorum kendisine ama onun da tek soyleyebilecegi kendisinin de merakla bekledigi oluyor. cayiyla ve sakiziyla basbasa birakiyorum onu. ardindan yine cekim sirasi bekleyen kaan ve babasinin yanina geciyorum, tahminim o ki kaan
tum cekimlere babasiyla geliyor babasi sanatinda ilerlemesi konusunda belli ki en buyuk destekcisi. babam ve oglumdan bahsettik, bes sehirden bahsettik, cocuk filminden bahsettik ve son olarak leyla ile mecnundan. babasi bir yerde menajeri efe'nin, onur unlu ile iyi bir iliskisi var bu ikilinin cocuk filminden beri ve bu yuzden kaan rolu icin ilk akla gelen isim o olmus. orta sona gidiyormus su an ege, tabii bu detaylari o cekimdeyken babasindan ogrendik. muthis hos sohbet bir insan babasi, aksamin cogunu kendisiyle hukuk, politika, sinema-televizyon soz nereye atlarsa oradan konustuk. bir ara ahmet mumtaz taylan da geldi, biraz gerginlik vardi gibi ustunde cok fazla vaktini almak istemedik fotografimizi cekindik cannes icin tebrik ettik yanindan ayrildik.
44 1 494 nolu {santralimizi|çağrı merkezimizi} {aradığınız {an|vakit|zaman}|aradığınızda}, {sizlere|siz değerli müşterilerimize|siz müşterilerimize|size} {yalnızca|sadece} {ayaklarınızı uzatıp|arkanıza yaslanıp} {keyif yapmak|oturma
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder