9 Temmuz 2012 Pazartesi

Karşıyaka Beko Servisi - 444 1 494

inanılmaz laubali ve bilgisiz çalışanlara sahip firma. mobil modem almak için ilk durağım kendileri oldu. ne de olsa 6 yıldır kullanıyorum dedim. insanın yüzüne bile bakmamalar, acayip bi cahillik, lira yüklemeye gelen müşteriye öncelik vermeler, "web sitesinde ayrıntılı bilgiler mevcut." havaları. kardeşim, çok şükür okuma yazmam var, ordan bilgi almak istesem, sana zaten muhtaç olmam. bu da yeni moda oldu zaten, "benim bi halttan haberim yok." demenin kibarcası, "web sitemizde mevcut." hah! velhasıl, bi sinirle anında terk ettim tükanı. turkcell'e gittim. "merhaba, 3 aylık vınn..." dememle koltuğa oturtmaları bir oldu. gayet güzel açıkladılar, işlemimi seri bi şekilde yaptılar,

Karşıyaka Beko Servisi - 444 1 494

benden sonra gelenleri başka çalışanlara yönlendirdiler, ikram yapmak istediler -ha çok mu önemli, değil ama artı puan neticede-, güler yüzlüydüler, profesyoneldiler. en cezbedicisi de işlerine saygılıydılar. hakkında ne kadar pahalı, kazıkçı yaftaları olsa da, turkcell her zaman beş adım önündedir vodafone'un. turkcell'e yetişmeleri için daha epey bi çalışmaları gerek maalesef. ha bi de çalışanlarını doğru seçmeleri, doğru eğitmeleri.. numara taşımada bi numara olmakla olmuyo bazı şeyler çünkü.

44 1 494 nolu {santralimizi|çağrı merkezimizi} {aradığınız {an|vakit|zaman}|aradığınızda}, {sizlere|siz değerli müşterilerimize|siz müşterilerimize|size} {yalnızca|sadece} {ayaklarınızı uzatıp|arkanıza yaslanıp} {keyif yapmak|oturma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder